Monday 16 April 2012

Jika HANTU main FACEBOOK


sebelum ni mesti korang pernah baca angry bird buat status kat FACEBOOK apa semua kan?? cuba korang bayangkan kalau-2 hantu pulak main FACEBOOK.. agak-2 macam mana pulak status yang diorang akan post?? HAHA jom kita bayangkan bersama :face50:


POCONG
"hari ni gua penat gila ooo.. asyik lompat sana.. lompat sini... sekali sekala gua nak jugak naik TEKSI ke.. RAPID ke.. MONOREL ke.. baru 'feel'....."


LANGSUIR
"malam ni saya off... suara dah tak ada nak mengilai... so saya nak balik awal.. TIDO!! manyak syok oooo"


PELESIT
"wa tak puas hati la.... !! manusia merempit sana sini.. wa gak yang depa salah kan... PELESIT jalanan la.. jahat macam PELESIT la.. wa da cuci tangan meyh.. wa xrempit dah kot! manusia plak 'take over' part time job wa..! ish!!"


TOYOL
"mak aiii !! rumah besaq! tapi sekupang pon takda! apa punya kudukut orang kaya neyh! jatuh maruah cheq.. HUHU"


HANTU RAYA
"hooyeeyy!! bos aku 'out station' !! dia suruh aku tengok-2kan rumah dengan family dia.. green light ni.. bini dah la cantik! HAHA tak kan aku nak tengok-2 je kan bini dia tu. HEHE #gelak gatai#"


PONTIANAK
"u alls... jangan lupa tengok 'movie' terbaru i alls kat panggung ok.. i berlakon dengan Farid Kamil ok! jangan jeles~!!"


HANTU GALAH
"woii facebook aku kena hack! sape punye keje ni??? #aduh lenguhnye tangan pegang laptop ni lelama... ni la nasib bila tinggi sangat.. xboleh nak letak laptop atas meja nanti xnapak pulak# HUHU sedihnye jadi hantu galah ni.... sob sob.. "





dunia dah maju sekarang.. so xheran kan kalau akan datang semua da celik IT HAHA :face50:


♥ DaH BaCE..? tOLonG KLik BaWAh NiE PlaK ^_^ mEKasiH ♥


TaNx FoR REadiNG ^_^ SilA KoMEn APe yG PaTOt yE..

4 si cumel lemparkan senyuman:

Unknown said...

erk . nak link facebook hantu nie :P

cik_miemy said...

@ShakRoil ewAnT hahahha depa da deactive sbb mark xbg XD hahah

Unknown said...

hahaha
naseb baek ler hantu xdek lam FB nie..
kalu ada mmg ramai dh x takut kt hantu.

cik_miemy said...

@shark klu hntu da fb mst cam-2 pic depa upload bagai-2 posing.. owg pon da xheran da pasni nan hantu~ haha

Pages