Saturday, 7 April 2012

Fobia Cuti Sem!!

cuti sem sudah bermula... since 1 April lagi.. maka.. fobia aku pon kembali.. setiap kali cuti sem mesti aku alami fobia ni.. HUHU fobia apa? fobia tengok PENIMBANG BERAT.. HAHA ala.. paham-2 la kalau fobia dengan penimbang sebab apa kan.. sebab berat badan la.. HEHE



kenapa setiap kali cuti sem berat aku bertambah????

1. koje makan je... mak aku pulak asyik beli makanan.. kalau kawan mak Cik Mar mai.. dia pon bawak makanan.. makan makan & makan!! WAHAHA

2. aku xkoje.. dok umah je.. pas makan duduk depan TV or ngadap laptop.. kalau dah buat 2 benda ni.. comfom-2 aku lendingnya.. HAHA bagus kan.. lepas makan BARING !!!

3. tiap malam.. Uncle aku rajin belikan makanan.. aku nak diet pon terganggu.. HUHU dah lah beli McD ke Dominos ke.. pape la yang kami nak makan.. McD tu... sampai naik muak dah aku. hahah tapi bila dia beli.. aku bedal jugak.. HAHA

4. aku malas nak exercise.. konon pagi anta adik aku pergi sekolah nak terus pergi jogging.. tapi HANGAT-2 taik ayam je.. HAHA mak aku kejut aku xbangun last-2 dengan mak-2 aku tido balik HUHU

5. bila dok umah ni.. asyik dok rase lapar je.. HAHA aku pon xtahu kenapa... lepas tu berat naik aku pulak bising HUHU


Konklusinye.. cuti sem kerja aku MAKAN & TIDUR~ so gajinye LEMAK.. membela perot jela gamaknye~ HAHA so.. u alls jangan jeles dengan i alls ok? WAKAKAKA!


♥ DaH BaCE..? tOLonG KLik BaWAh NiE PlaK ^_^ mEKasiH ♥


TaNx FoR REadiNG ^_^ SilA KoMEn APe yG PaTOt yE..

8 si cumel lemparkan senyuman:

ShakRoil ewAnT said...

wahh ! makan, makan, dan makan ! hehe

cik_miemy said...

@ShakRoil ewAnT u alls~ jgn jeles ok~! hahahaha

ShakRoil ewAnT said...

haha . untong la dpt besarkan prot =.=

cik_miemy said...

@ShakRoil ewAnT untg la perli =.=

ShakRoil ewAnT said...

haha . perli ckit je :P

Jay Joseph ^^ said...

oh itu lah kalo dah cuti...daily routine mmg camtu...hehe....untung lar da cuti...^^ hehe...

cik_miemy said...

@ShakRoil ewAnT huntong la haha

cik_miemy said...

@Jay Joseph ^^ hihi... Xtau nk wt pe dah cuti2 ni huhu kmu xcti lg ke? :)

Pages