Saturday, 10 November 2012

Anak Baru Saya :D

ehem... kita ada anak baru tau.. korang jangan jeles ea.. hehe meh nak tunjuk rupa anak baru kita yang comel ni...

taaadaaa~! 


kenalkan... ni lah Dino.. anak kecik kita... orang nak main facebook dia pon sibuk nak juin jugak.. huhuhu

si kecik ni lincah sangat.. sampai mimi confius.. bukan ke kura-kura ni lembab =.=" kenapa si kecik ni bukan main lincah jalan.. laju pulak tu.. huhuhu tapi dia comel...!! geram sangat >.<

dia kawan baik dengan anak jantan mak.. siap boleh posing ambil gambar sama-sama lagi... cer tengok ni...


hahahha sakan dia panjat badan Ujang... bila letak dekat belakang Ujang.. si kecik ni teros simpan tangan dia semua... suka agaknya.. badan Ujangkan panas.. huhuh

tingal 2ekor ni aja lah yang tinggal.. kucing mimi yang Gedik tu dah mati kena langgar kereta.. tak tau siapa yang langgar kan.. huhuhu tak apalah.. mungkin hayat dia sampai situ jelah...

saja nak kenalkan anak baru mimi dekat kawan-kawan.. heheh babai~!!





♥ DaH BaCE..? tOLonG KLik BaWAh NiE PlaK ^_^ mEKasiH ♥


TaNx FoR REadiNG ^_^ SilA KoMEn APe yG PaTOt yE..

2 si cumel lemparkan senyuman:

Hanif Idrus said...

Comelnya.....
salam kenal yek...

cik_miemy said...

@Hanif Idrus heheh comel kn~ salam kenalan.... :)

Pages